Ever seen a yellow piano on a platform? Look at this insane Pianist – Thomas Krüger
Get tickets to my 1st worldwide streaming request show here: ► http://bit.ly/tk-iss Listen to my piano songs here: ► http://bit.ly/tk-eruption Subscribe to my Youtube channel here: ► http://bit.ly/Subscribe_ThomasKrüger Click the 🔔 bell to always be notified on new uploads! Get Thomas Krüger Sheet Music here: ► https://bit.ly/tk-sheets Learn piano songs quickly and easily with this app: ► https://tinyurl.com/TKruger-flowkey Follow me on Instagram or Facebook here: ► https://linktr.ee/thomaskrueger.official ______________________ 💼 Info & Booking: info@musicstarter.de ______________________ My favorite piano songs in a Spotify playlist: ► https://thomaskrueger.lnk.to/GoodMoodPianoID ______________________ An einem wunderschönen Wochentag schob ich das knallgelbe Klavier durch die Innenstadt von Berlin mit Muskelkraft. Da kam mir die Idee, natürlich auch auf dem Bahnsteig vom Bahnhof Alexanderplatz spielen zu müssen. Was für eine großartige Kulisse und schöner Moment für die Fahrgäste, ihren immer gleichen Alltag etwas zu erfreuen. Video by Peter Reichelt ______________________ More of my videos: Pianist plays Time (Inception) by Hans Zimmer and see what happens next! ► https://youtu.be/Jan3-mrKhes Crazy Piano Medley with Cajon Player on street in Vienna ► https://youtu.be/BIkX2y_s_wo ______________________ #MrPianoman #ThomasKrueger #Pianomedley #Alexanderplatz #DB #DeutscheBahn
Dieses Video und seine Inhalte stammt vom offiziellen YouTube-Kanal von THOMAS KRÜGER – aka Mr. Pianoman.
Das Video und die Beschreibungstexte dienen zu Informations- und Promotion-Zwecken.
Sämtliches Copyright bleibt selbstverständlich bei Thomas Krüger. Mit freundlicher Genehmigung von Musicstarter GmbH & Co. KG.
Alles weitere findet Ihr auf www.thomaskrueger-pianoman.com
- Die Witwe Clicquot – Filmkritik
- Alex M.O.R.P.H. als einziger deutscher Trance-Artist in „the 101 playlist Producer Award 2024“
- Blitz – Filmkritik
- Niko – Filmkritik
- Terrifier 3 – Filmkritik