Pianist plays Time (Inception) by Hans Zimmer and see what happens next!
Get tickets to my 1st worldwide streaming request show here: ► http://bit.ly/tk-iss Listen to my piano songs here: ► http://bit.ly/tk-eruption Subscribe to my Youtube channel here: ► http://bit.ly/Subscribe_ThomasKrüger Click the 🔔 bell to always be notified on new uploads! Get Thomas Krüger Sheet Music here: ► https://bit.ly/tk-sheets Learn piano songs quickly and easily with this app: ► https://tinyurl.com/TKruger-flowkey Follow me on Instagram or Facebook here: ► https://linktr.ee/thomaskrueger.official ______________________ 💼 Info & Booking: info@musicstarter.de ______________________ My favorite piano songs in a Spotify playlist: ► https://thomaskrueger.lnk.to/GoodMoodPianoID ______________________ I’m joining Aphrodite Medek playing Inception by Hans Zimmer on this beautiful day in Linz. The piano is an open piano that collects donations for music projects with low-income people. A great idea that I am always happy to support. Thanks to Open Piano for Refugees. Aphrodite Medek: ► https://youtube.com/user/Stascheissakorl ► https://instagram.com/aphrodite_music_official?utm_medium=copy_link _______________________ More of my videos: Run – Leona Lewis meets Snow Patrol in Piano Cover by Thomas Krüger ► https://youtu.be/pFMarregFQI Thomas Krüger – Dreamer [Ozzy Osbourne] Piano Cover live in Salzburg ► https://youtu.be/frYs5fGGGD0 _______________________ #ThomasKrueger #Inception #Time #HansZimmer #Duet
Dieses Video und seine Inhalte stammt vom offiziellen YouTube-Kanal von THOMAS KRÜGER – aka Mr. Pianoman.
Das Video und die Beschreibungstexte dienen zu Informations- und Promotion-Zwecken.
Sämtliches Copyright bleibt selbstverständlich bei Thomas Krüger. Mit freundlicher Genehmigung von Musicstarter GmbH & Co. KG.
Alles weitere findet Ihr auf www.thomaskrueger-pianoman.com
- Die Witwe Clicquot – Filmkritik
- Alex M.O.R.P.H. als einziger deutscher Trance-Artist in „the 101 playlist Producer Award 2024“
- Blitz – Filmkritik
- Niko – Filmkritik
- Terrifier 3 – Filmkritik