Je te laisserai des mots + Improvisation (Patrick Watson / Thomas Krüger)
Click the 🔔 bell to always be notified on new uploads! OUT NOW! 💥 Listen to my new album „Indecision“: ► https://umg.lnk.to/_Indecision Subscribe to my YouTube channel and FOLLOW ME here: https://youtube.com/@ThomasKruegerPianoman ► @ThomasKruegerPianoman ______________________ DESCRIPTION: Playing again a wonderful version of the neoclassical piano piece „Je te laisserai des mots“ by composer @patrickwatsonofficial here in Bonn. But – I played it with nice extra improvisations by my own creativity. 😊 Video by Eva Lindner 🎥 ► https://www.instagram.com/avatarseyes/ ______________________ LinkTree: ► https://linktr.ee/thomaskrueger.official My Homepage! ► https://www.thomaskrueger-pianoman.com/ COME TO MY CONCERTS 🎶 ► https://www.thomaskrueger-pianoman.com/en/live ______________________ 💼 Info | Contact | Booking | Management: ► info@musicstarter.de ______________________ More of my videos: Two Boyz playing Usher incredible on Piano before his Half-time show at Superbowl LVIII begins! ► https://youtu.be/a5-ztmj7suc Play with beautiful Piano Girl Luana „I giorni“ by Ludovico Einaudi – Public street Piano ► https://youtu.be/ZTymV0UyvLM THOMAS KRÜGER – DARK AMÉLIE | Yann Tiersen (Public Piano in Shopping Center) ► https://youtu.be/yOATS7gJTVA Are these the biggest Hits of 2023? Crazy piano medley: ► https://youtu.be/O9ugo88OfsM ______________________ #ThomasKrüger #jetelaisseraidesmots #PatrickWatson #PianoCover
Dieses Video und seine Inhalte stammt vom offiziellen YouTube-Kanal von THOMAS KRÜGER – aka Mr. Pianoman.
Das Video und die Beschreibungstexte dienen zu Informations- und Promotion-Zwecken.
Sämtliches Copyright bleibt selbstverständlich bei Thomas Krüger. Mit freundlicher Genehmigung von Musicstarter GmbH & Co. KG.
Alles weitere findet Ihr auf www.thomaskrueger-pianoman.com
- Die Witwe Clicquot – Filmkritik
- Alex M.O.R.P.H. als einziger deutscher Trance-Artist in „the 101 playlist Producer Award 2024“
- Blitz – Filmkritik
- Niko – Filmkritik
- Terrifier 3 – Filmkritik