Cup-Song with my Brother (Anna Kendrick | Pitch Perfect) – Thomas & Florian Krüger
Click the 🔔 bell to always be notified on new uploads! ______________________ 💼 Info & Booking: info@musicstarter.de ______________________ Learn piano songs quickly and easily with this app: ► https://tinyurl.com/TKruger-flowkey Thomas Krüger Social Media: ► https://thomaskrueger.lnk.to/SocialsID Subscribe to my Youtube channel here: ► http://bit.ly/Subscribe_ThomasKrüger My favorite piano songs in a Spotify playlist: ► https://thomaskrueger.lnk.to/GoodMoodPianoID ______________________ Thomas Krüger & Florian Krüger Some years ago… 😄 with my brother Florian Krüger! 🥛🎤 Cup-Song „Cups“ from Pitch Perfect. Originally sung by Anna Kendrick Hier hört ihr meinen Bruder und mich, wie wir den berühmten Cup-Song „Cups“ aus dem Musikfilm „Pitch Perfect“ performen. Viel Spaß dabei und schreibt’s in die Kommentare, wie ihr’s fandet. 😊 ______________________ More of my videos: Flowers (Miley Cyrus) – Beautiful Piano Version by Thomas Krüger ► https://youtu.be/EpEbc9Eur04 All Of Me – Fantastic Piano Duo plays John Legend Song at Shopping Mall in Vienna ► https://youtu.be/SFegf97HlpM Pianist plays Time (Inception) by Hans Zimmer and see what happens next! ► https://youtu.be/Jan3-mrKhes Piano Flashmob in an already closed Shopping Mall ► https://youtu.be/4XWO4vwp50I Stunning Piano Medley by Thomas Krüger in Salzburg ► https://youtu.be/CmOLJ0IYmBU ______________________ #KrügerBrothers #cups #pitchperfect #cupsong
Dieses Video und seine Inhalte stammt vom offiziellen YouTube-Kanal von THOMAS KRÜGER – aka Mr. Pianoman.
Das Video und die Beschreibungstexte dienen zu Informations- und Promotion-Zwecken.
Sämtliches Copyright bleibt selbstverständlich bei Thomas Krüger. Mit freundlicher Genehmigung von Musicstarter GmbH & Co. KG.
Alles weitere findet Ihr auf www.thomaskrueger-pianoman.com
- Die Witwe Clicquot – Filmkritik
- Alex M.O.R.P.H. als einziger deutscher Trance-Artist in „the 101 playlist Producer Award 2024“
- Blitz – Filmkritik
- Niko – Filmkritik
- Terrifier 3 – Filmkritik