Thomas Krüger has Fun in Klaviersalon Berlin – Piano Cover Chasing Cars (Snow Patrol)
Click the 🔔 bell to always be notified on new uploads! Learn piano songs quickly and easily with this app: ► https://tinyurl.com/TKruger-flowkey Thomas Krüger Social Media: ► https://thomaskrueger.lnk.to/SocialsID Subscribe to my Youtube channel here: ► http://bit.ly/Subscribe_ThomasKrüger My favorite piano songs in a Spotify playlist: ► https://thomaskrueger.lnk.to/GoodMoodPianoID ______________________ Here I am! Playing again just one song at many Upright and Grand Pianos in a piano house called „Klaviersalon Berlin“. Last time in Vienna – now in my hometown Berlin! I am a really big fan of Snow Patrol’s „Chasing Cars“. So I played a piano cover of this beautiful song and made a special piano version. 🎹 Thanks a lot to Thomas Römer, who let me play there. He is a very good piano restorer and piano maker and the owner of the „Klaviersalon Berlin“. See you soon again. 😉 ► https://www.klaviersalon-berlin.de/ ► https://www.klaviersalon-berlin.de/about-thomas-rmer ► https://www.instagram.com/klaviersalon_berlin/ ► https://de-de.facebook.com/Klaviersalon/ Video by Eva Lindner. ♥︎ ______________________ More of my videos: Playing 1 Song on 11 Pianos at KLAVIERgalerie in Vienna – The Rose (Bette Midler) ► https://youtu.be/Wr9CqwjMzVk Boogie Woogie Flashmob in Vienna – Famous Axel Zwingenberger & Thomas Krüger ► https://youtu.be/s2_OUm7IIp8 ______________________ #ThomasKrüger #SnowPatrol #ChasingCars
Dieses Video und seine Inhalte stammt vom offiziellen YouTube-Kanal von THOMAS KRÜGER – aka Mr. Pianoman.
Das Video und die Beschreibungstexte dienen zu Informations- und Promotion-Zwecken.
Sämtliches Copyright bleibt selbstverständlich bei Thomas Krüger. Mit freundlicher Genehmigung von Musicstarter GmbH & Co. KG.
Alles weitere findet Ihr auf www.thomaskrueger-pianoman.com
- Die Witwe Clicquot – Filmkritik
- Alex M.O.R.P.H. als einziger deutscher Trance-Artist in „the 101 playlist Producer Award 2024“
- Blitz – Filmkritik
- Niko – Filmkritik
- Terrifier 3 – Filmkritik